Tel

+48 784-71-01-01

Landi Renzo

Instalacja gazowa Landi Renzo Omegas jest systemem wielopunktowego wtrysku sekwencyjnego i należy do najnowszej generacji, dostępnych na rynku, systemów przejścia z zasilania na benzynę na zasilanie na gaz LPG w fazie lotnej.Komputer Landi Renzo Omegas ECU gazu określając aktualny czas wtrysku gazu opiera się na przejętych, podczas działania na gaz, czasach wtrysku benzyny na impedancjach emulacyjnych znajdujących się w komputerze ECU gazu. Oznacza to, że kontrola nad silnikiem leży w gestii komputera benzyny, podczas gdy komputer gazu zajmuje się przetwarzaniem poleceć wygenerowanych dla wtryskiwaczy benzyny na odpowiednie polecenia dla wtryskiwaczy gazu. Aby zachować idealną zgodność z systemem benzynowym, komputer ECU gazu uruchamia wtrysk gazu na tym samym cylindrze, z którego został pobrany czas wtrysku benzyny. Krótko mówiąc możemy stwierdzić, że komputer gazu przekształca pewną ilość energii, która powinna być wyzwolona za pośrednictwem benzyny w odpowiedniż ilość energii, która rzeczywiście zostanie wygenerowana przez gaz.

Lovato Smart

System Lovato Smart jest tańszą alternatywą w stosunku do oferowanego przez Landi Renzo systemu Omegas. W związku z tym jest dedykowany do samochodów mniej zaawansowanych technicznie, w których zastosowanie droższego Omegasa nie ma technicznego, a tym bardziej ekonomicznego uzasadnienia.

Lovato Smart jest przeznaczony do zasilania wolnossących silników 3- i 4-cylindrowych. Protoplastą tego systemu był oferowany wcześniej Easy Fast. Instalacja otrzymała jednak kilka nowych (sterownik elektroniczny, listwa wtryskiwaczy i filtr fazy lotnej) lub znacznie zmienionych elementów.



Reduktor jest właściwie identyczny do stosowanego w systemie Easy Fast. Zmieniono w nim wkręcaną pokrywę filtra fazy ciekłej, która jest obecnie stalowa. Poprzednio stosowana była pokrywa wykonana ze stopów aluminium, co powodowało problemy z jej demontażem i późniejszym montażem przy wymianie filtra fazy ciekłej. Reduktor standardowo obsługuje silniki do 120 kW. Zastosowanie urządzenia „post heating”, dodatkowo podgrzewającego gaz w fazie lotnej (za reduktorem) pozwala na zasilanioe silników rzędu 150 kW. Dwa reduktory i podgrzewacz pokrywają zakres mocy silników od 180 do 220 kW. Dwa reduktory współpracujące z dwoma podgrzewaczami mogą zasilać silniki o mocy nawet 240 kW. Testowany jest również inny, większy reduktor, obsługujący samodzielnie silniki 240 kW.

Nowa jest również listwa wtryskiwaczy, której obudowę w odróżnieniu od poprzednio stosowanej wykonano z tworzywa sztucznego. W ten sposób ograniczono jej nagrzewanie, eliminując wpływ temperatury na parametry pracy listwy wtryskiwaczy. Jej trwałość jest oceniana przez producenta na 70 tys. km. Po tym przebiegu listwa podlega wymianie. Wtryskiwacze są kompletowane w blokach po dwa, co ułatwia montaż, a dostępne w zestawie złączki umożliwiają ich połączenie. W listwie znajduje się czujnik ciśnienia i temperatury gazu, który jest całkowicie wykonany z tworzywa, (wcześniej obsada była aluminiowa) dzięki czemu pomiar temperatury jest bardziej precyzyjny.

Akceptujemy karty płatnicze.

Brak gotówki? U nas korzystny kredyt na dowolną usługę.

 

Przykład:
Kwota kredytu: 2000 zł
ilość rat: 10
Wpłata własna: 200 zł
Rata miesięczna: 204 zł

Auto-holowanie – 24h/dobę

 

Tel. +48 537-900-910